اطلاعیه کربلایی مجتبی رمضانی

منتشر شده در : ۱۳۹۵/۱۱/۰۵

بسم الله الرحمن الرحیم مردم شریف و بزرگوار رفسنجان و انار سلام علیکم این روزها که ملت ایران باردیگر در برابر آزمونی بزرگ قرار گرفته اند مکررا شاهد اندرزهای حکیمانه ی ولی فقیه دوران امام خامنه ای عزیزمان روحی له الفداء مبنی بر حضور پرشور در دو انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی هستیم…

بسم الله الرحمن الرحیم

مردم شریف و بزرگوار رفسنجان و انار
سلام علیکم

این روزها که ملت ایران باردیگر در برابر آزمونی بزرگ قرار گرفته اند مکررا شاهد اندرزهای حکیمانه ی ولی فقیه دوران امام خامنه ای عزیزمان روحی له الفداء مبنی بر حضور پرشور در دو انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی هستیم که امیدواریم این امر در شهرستان رفسنجان نیز به خوبی هر چه تمام به منصه اجرا در آید.
طبیعی است در راستای تبلیغات انتخاباتی، نظراتی به نقل از دیگران در بین طرفداران کاندیداهای محترم، یا در فضاهای مجازی پخش شود که حقیر نیز از این قائده مستثنی نیستم، لذا تصمیم گرفتم مطالبی را خدمت شما عزیزان عرض نمایم.
اولا خوب می دانم مردم بزرگوار و دوستانم در هیات کربلا به لزوم پایبندی به اخلاق انتخاباتی و حفظ حرمت کاندیداها و طرفدارانشان واقفند چون شاگرد مکتب سیدالشهداء هستند.
ثانیا می دانم درد ولایت دارند و عمارهای بصیر ولایتند ، خوب را از خوبتر تشخیص میدهند ، آگاهی لازم را نسبت به ملاک ها و معیارهای کاندیدای اصلح دارند و نیاز نمی بینم که بنده ی حقیر در این راستا سخنی بگویم چرا که انتخاب این دوستان با ارجاع به سخنان حضرت امام رضوان الله علیه و رهبر حکیم انقلاب است.
مردمی که حب اهل بیت(ع) را ،اشکها و عزاداری های هیات را و پرچم سرخ انتقام خون امام حسین(ع) را به دنیا نمی فروشند بدون شک فردی را برمی گزینند که حضرت آقا از حضور ایشان در کرسی خطیر مجلس همچون کرسی های خطیر دیگر شاد خواهد شد، شخصی که واحدهای ولایتمداری را پاس کرده ، دارای تجربه، تخصص و سابقه روشن بوده، مرعوب غرب و مطلوب آمریکا و ایادیش نیست وانقلابی،متعهد و ملزم به اصول انقلاب اسلامی است.
لذا از همه ی دوستان خواهشمندم در این زمان که بیگانگان با نگاه غضب الود چشم طمع به این دو انتخاب خطیر بسته اند با بصیرت و هوشیاری حماسه ی دیگری را در ۷ اسفند خلق نمایند، فراموش نکنیم که به فرموده ی امام راحل، میزان رای ملت است و هر شخص حق دارد با توجه به تشخیص خویش عمل نماید. بنده ی حقیر تقاضا دارم اخبار موثق هیات را تنها و تنها از طریق روابط عمومی هیات ،صفحه شخصی یا صفحه هیات کربلا پیگیری نمایید…

به امید ظهور
محمد مجتبی رمضانی

شما هم می توانید دیدگاه خود را ارسال کنید

*

امارگیر وبلاگامارگیر سایتتقویم و ساعت
مشاهده آمار وبسایت