بیانات رهبر انقلاب در دیدار مردم آذربایجان شرقی

منتشر شده در : ۱۳۹۵/۱۲/۰۵

مردم با فتنه گران عاشورای ۸۸ قهرند و آشتی نمیکنند

مقام معظم رهبری، صبح امروز در دیدار مردم آذربایجان شرقی:
امسال ۲۲ بهمن برای کشور آبرو شد؛ بنده زبانم قاصر است از اینکه از ملت تشکر کنم؛ خدا را باید شکر کرد. این نسل سوم و چهارم انقلاب است که می‌آید مقابل دشمن می‌ایستد و حرف قاطع خود را می‌زند.
مسئولین، این حضور مردمی را به حساب گلایه نداشتن آن‌ها از فعالیت‌های ما مسئولین نیاورند؛  مردم گله مندند؛ مردم با تبعیض و کم‌کاری و بی‌اعتنایی به مشکلات، میانه‌ای ندارند.
 یک عده‌ای تعبیر «آشتی ملی» را می‌گویند؛ اینها به نظر من معنی ندارد؛ مردم با هم متحدند؛ چرا می‌گویید آشتی؟ مگر مردم باهم قهرند؟
بله، مردم با آن کسانی که روز عاشورا آمدند وسط خیابان و با قساوت و بی‌حیایی، جوان بسیجی را در خیابان لخت کردند و کتک زدند، قهرند و آشتی هم نمی‌کنند.
 به مسئولین ما میگویند اگر  برجام نبود جنگ در ایران حتمی بود؛ دروغ محض!
یکی از ترفندهای دشمن چه در دولت قبل آمریکا و چه دولت فعلی آمریکا این است که هی تهدید میکنند به جنگ که گزینه های نظامی روی میز است.
آن مسئول اروپایی به مسئولین ما میگوید اگر برجام نبود جنگ در ایران حتمی بود؛  دروغ محض! چرا میگویند جنگ؟ چون ذهن برود به جنگ.
جنگ واقعی جنگ اقتصادی و تحریم و گرفتن عرصه کار و فعالیت و فناوری در کشور است. ما را به جنگ نظامی متوجه میکنند تا از این غفلت کنیم. جنگ واقعی جنگ فرهنگی است.

۹۵/۱۱/۲۷

شما هم می توانید دیدگاه خود را ارسال کنید

*

امارگیر وبلاگامارگیر سایتتقویم و ساعت
مشاهده آمار وبسایت