۱۳۹۴ شب عاشورا محرم

منتشر شده در : ۱۳۹۵/۱۲/۰۴

خلاصه سخنرانی حجت الاسلام سعیدی درشب دهم محرم ۱۴۳۷ هجری قمری

استاد حوزه و دانشگاه گفت: افرادی که پست و مقام برایشان مهم است روی تاریخ را سیاه کردند.
به گزارش رورابط عمومی هیئت کربلا رفسنجان، آیت الله سید حسن در شب عاشورا در جمع عزاداران در حسینیه ثارالله رفسنجان با تأکید بر تغییر سبک زندگی اظهار داشت: بالاترین ارزش و اصالت را در زندگی پیدا کنیم.
وی بیان داشت: مردم پنج گروه می شوند گروه اول ملی گراها کسانی مانند مهندس بازرگان که نماز هم می خواندند اما می گفتند اول ایرانی هستیم دوم مسلمانیم.
وی ادامه داد: از نظر اسلام این حرف شرک است ، اسلام بالاترین ارزشها است و هیچ چیزی برتر از اسلام نیست.
سعیدی تصریح کرد: امام راحل فرمودند « حواستان باشد جوانان و جوانمردان شرق و غرب از اسلام شما سیلی خورده از من و تو واهمه ندارد».
وی افزود: گروه دوم کسانی هستند که دنیا برایشان بالاترین ارزش است و گروه سوم کسانی هستند که فامیل مانند فرزندان، خویشان و …برایشان اصل است.
استاد حوزه و دانشگاه بیان کرد: گروه چهارم افرادی هستند که مقام حرف اول زندگی را می زنند به طور مثال در انتخابات وعده های دروغی به مردم می دهند و سفره های حرامی می اندازند عده های هم حاضر می شوند در رکاب آنها باشند.
حجت الاسلام سعیدی افزود: افرادی که پست و مقام برایشان مهم است روی تاریخ را سیاه کردند.
وی تصریح کرد: گروه پنجم کسانی هستند که دین را فدای خودشان می کنند اگر مصیبت و بلا به دین روی آورد باید خودمان را فدای دین کنیم امام حسین(ع) خود و زن و فرزندان خود را فدای دین کردند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ارسال کنید

*

امارگیر وبلاگامارگیر سایتتقویم و ساعت
مشاهده آمار وبسایت