سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین سید حسین آقامیری ▪️شب دوم مراسم عزاداری شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها▪️

منتشر شده در : ۱۳۹۹/۱۰/۳۰

حضرت زهرا معادلات شیطان را بهم ریخت و تمام شیعیان، شیعه بود خود را مدیون حضرت زهرا می دانند.

? هیأت ڪربلا ۹۹/۱۰/۲۵ ?

? حقیقتی در عالم وجود دارد ڪه خوبان عالم و حتی بدان به آن معترف هستند و آن حقیقت این است که تنها راه #نجات بعد از رسول خدا #ولایت اهل بیت است به همین دلیل است ڪه جریان باطل تمام هزینه و تمرڪز خودش را بر روی این مسئله گذاشته است تا بشریت در این مسیر حرڪت نڪند.

⚠️این مسئله آن قدر مهم است ڪه خداوند به پیغمبر خود می گوید اگر این موضوع را در غدیر ابلاغ نڪنی تمام تلاش تو #ناقص می ماند و خداوند درمورد این نعمت حتی با پیامبرش هم تعارف ندارد.

? در قیامت از نعمت #ولایت اهل بیت ڪه همان نعمت #هدایت هست پرسیده می شود.

? دنیا زمانی #نعمت می شود ڪه از طریق دستگاه #ولایت از آن بهره ببری‌?

? ابلیس در روز #غدیر نعره ای سر داد ڪه اگر بعد از پیامبر حضرت علی علیه السلام بر مسند خلافت بنشیند تا قیام قیامت ڪسی از ما #پیروی نمی‌ڪند.

امام باقر علیه السلام می‌فرمایند :
✨ روزی ڪه ابلیس تاج بر سر نهاد و قهقه مستانه سر داد و رو به یارانش گفت برید ڪه ڪار بنی بشر تمام است روز سقیفه بنی ساعده بود ✨

? طبق آیه ۲۰ سوره سبا
✨ ولَقَدْ صَدَّقَ عَلَيْهِمْ إِبْلِيسُ ظَنَّهُ فَاتَّبَعُوهُ إِلَّا فَرِيقًا مِنَ الْمُؤْمِنِينَ ✨
و همانا ابلیس، پندارش را ڪه گفته بود: نسل آدم را گمراه می ڪنم.
درباره آنان تحقق یافت ڪه همه جز گروهی از مؤمنان از او پیروی ڪردند.

⁉️ اگر ابلیس در این راه موفق شد پس جریان گروهی از مؤمنین چیست؟

? عالمان دین معتقدند این مؤمنینی ڪه از اسلام #انحرافی تبعیت نڪردند و راهشان را از آن ها جدا ڪردند و در راه اسلام ناب حرڪت ڪردند همان ڪسانی هستند ڪه #ایمان خود را مدیون حضرت زهرا می دانند.

? شیطان توانست از طریق سقیفهٔ بنی ساعده غصب خلافت ڪند زیرا به واسطهٔ سقیفه مردم را در #غفلت قرار داد و طوری ڪه تا دم مرگشون هم در غفلت هستند.

⚠️ افرادی ڪه در #سقیفهٔ بنی ساعده بودند با ادبیات حق با مردم صحبت و با لباس حق فتنه ڪردند و ثمره عمر پیامبر را به نابودی ڪشاندند و هدفشان تنها غصب خلافت از امیرالمؤمنین نبود و بلڪه هدفشان #ریشه‌کن ڪردن اسلام بود و
حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها فتنهٔ آن ها را آشڪار و رسوا ڪرد.

? عقبه نظامی سقیفه #یهود بود و تنها منتظر بودند ڪه حضرت دست به شمشیر ببرد تا ایشان را به شهادت برسانند و اگر وارد مدینه می شدند یڪ نفر را هم زنده نمی گذاشتند.

? حضرت زهرا معادلات شیطان را بهم ریخت و تمام شیعیان، شیعه بود خود را مدیون حضرت زهرا می دانند.

⚜️ خط روشن #اسلام ناب به برڪت #سخنان حضرت زهرا سلام الله علیها در خطبه #فدڪیه تبیین شد و به واسطهٔ گریه ها و ناله ها و #دفاع از حضرت علی علیه السلام و در آخر شهادت این بانوی بزرگوار، این خط نورانی و تثبیت ماند.

? واحد پژوهش هیأت ڪربلا ?

شما هم می توانید دیدگاه خود را ارسال کنید

*

امارگیر وبلاگامارگیر سایتتقویم و ساعت
مشاهده آمار وبسایت