سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین لطفی ▪️شب اول مراسم عزاداری شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها▪️

منتشر شده در : ۱۳۹۹/۱۰/۳۰

خیلی باید مواظب خط #ولایت باشیم تا از آن عبور نکنیم.

? خداوند در قرآن راجع به حضرت زهرا سلام الله علیها و امیرالمؤمنین علیه السلام پیش بینی‌هایی مطرح می‌ڪند ڪه برخی از این پیش بینی‌ها محقق شده، مثل برڪتی ڪه در #نسل پیامبر از ناحیه حضرت زهرا سلام الله علیها و امیرالمؤمنین خداوند اراده ڪرده است ڪه خداوند آن را در سورهٔ #ڪوثر بیان ڪرد و برخی دیگر در آینده محقق می شود.

? بعضی از این پیش بینی‌ها به صورت مستمر برای اینڪه در نسل های آینده در هر دوره و نسل های گذشته با این خاندان آشنا شوند به صورت مستمر درحال انجام است.

⚜️ در زمانی ڪه #دختر جایگاهی در بین اعراب ندارد خداوند از دخت پیامبر در قرآن ڪریم با نام #ڪوثر یاد می‌ڪند و امروزه نسل و ذریه او در سراسر عالم هستند و در طول تاریخ هم بودند.

? روز غدیر آیه ۶۷ سوره مائده نازل شد؛

✨ ای پیامبر! آنچه از سوی پروردگارت بر تو نازل شده ابلاغ ڪن؛ و اگر انجام ندهی پیام خدا را نرسانده ای و خدا تو را از مردم نگه می‌دارد؛ قطعاً خدا گروه ڪافران را هدایت نمی‌ڪند✨

? یعنی ای پیامبر مسئولیتی داری نسبت به امیرالمؤمنین ڪه ولایت او را به مردم اعلام ڪنی.

? ڪسانی ڪه با این خاندان مشڪل داشته باشند این مشڪلشان به راحتی حل نمی‌شود و خداوند از این مشڪل به #ڪفر تعبیر می‌ڪند.

⚠️ اگر فردی گناهی انجام بدهد و توبه ڪند خداوند توبه پذیر است ولی اگر با خط #ولایت و مڪتب اهل بیت مشڪل داشته باشد اصلاح شدن خیلی سخت می‌شود به گونه ای ڪه خداوند در آیه #ولایت می‌فرماید ڪه من این فرد را به راحتی اصلاح نمی‌ڪنم.

?خیلی باید مواظب خط #ولایت باشیم تا از آن عبور نکنیم.

ادامه دارد…

? واحد پژوهش هیأت ڪربلا ?

شما هم می توانید دیدگاه خود را ارسال کنید

*

امارگیر وبلاگامارگیر سایتتقویم و ساعت
مشاهده آمار وبسایت